School drama themed on the card game "old maid." Director Watanabe Takafumi, who depicted the youth of hoodlums in Slackers 2, thrillingly portrays the fates of high school students wrapped up in a life-or-death survival game.
Prefectural prep school senior Chinatsu (Kitahara Rie) joins a training camp held at school, where a game of old maid is announced. But, it is revealed that a terrifying punishment awaits the student left holding the joker card at the end.