The commercial film debut of director Uchida Nobuteru, whose previous work Love Addiction won the TOKYO FILMeX 2010 Grand Prize. It tells a story of men at the mercy of the whims of a woman amid the beautiful Japanese countryside.
Kiyomi (Yamasaki Mami) leaves the city and ends up in a country village where she finds shelter with an elderly woman she meets. Kiyomi reveals nothing about her past and exudes a mysterious allure that drives the elderly woman's surrogate grandson Masaru (Namioka Kazuki) and the other men of the village wild. Eventually, they find themselves locked in a battle for her affections.