A film produced as part of the "New Directions in Japanese Cinema" project for 2012 operated by the Agency of Cultural Affairs to promote Japanese film and visual media. This coming-of-age musical is directed by Suzuki Kenichiro, whose Please Tell Me! Workmen in Showa was nominated for the Grand Prize of the 4th Old Town Taito International Comedy Film Festival's short film competition.
Yuko (Tanaka Misato) is set for her long-awaited debut as a musician, but loses confidence in her singing ability. She returns to her family home in the countryside and rediscovers her musical roots through her interactions with her parents and younger brother.