A short film aimed at young women and shot on location in Kanuma City, Tochigi Prefecture with local government support. Made with the aim of generating interest in visiting Kanuma, it presents a refreshing depiction of the worries and struggles of two girls who become love rivals. Its director is Tochigi native Kondo Yuichi. Screened together with SUMMER OF ANGELS.
Haru (Mizoguchi Megumi) and Aki (Hoshina Rika) are best friends who live in Kanuma City. However, they realize that they are in love with the same boy, and begin to distance themselves from each other. In the middle of all this, Aki ends up having to move house and leave Kanuma.