Feature film rendition of the "DANCE EARTH" project launched in 2008 by USA, member of the popular dance and performance group EXILE. This documentary follows the project's travels as it connects the world through dance.
Dancer USA visits 7 countries in search of the "beat." His destinations include the island of Ibiza in Spain, Bali in Indonesia, and Chicago in the US. The film features USA's performances, as well as people of different nationalities, ages and religions interacting with each other through dance.