A graduate work by film students at Tokyo University of the Arts. An actor who plays characters in accordance with requests from clients begins to devise a terrorist plot with a high school girl. It received praise for its dramatic subject matter revolving around acting, and was nominated for Best Debut Feature by the 2013 Raindance Film Festival.
Struggling 35-year-old actor Shimada (Yamamoto Takeshi) begins working at a company called "Friendship" after being introduced by a senior acquaintance. It turns out that they provide a service which involves staff adopting personas requested by clients.