A coming-of-age drama set in the Shin-Okubo district of Tokyo, known as a mecca for fans of South Korean-style entertainment. It presents an amiable depiction of the struggles of five young men who dream of becoming stars. The members of K-pop group My Name play themselves in the lead roles and display their extraordinary acting skills. The remarkable supporting cast is also worthy of attention.
Chaejin works as a tour guide in Shin-Okubo while nurturing showbiz dreams. Meanwhile, talent agent Utako (Fujimoto Izumi) trys to think of ways to promote idols Gun Woo and JunQ, new arrivals from South Korea.