Romantic fantasy created from a collaboration between manga artist Fumi Fumiko and students at Tokyo University of the Art's Graduate School of Film and New Media. This three-part omnibus spins tales about love featuring surreal characters like ghosts and eccentrics.
In Ibara no bara, eccentric high school girls with projecting thorns are moved by love. Tofu House depicts the peculiar lives of a couple attached to tofu. And, a ghost who can't forget its former lover stirs up a ruckus in Love is Possession.