The thirty-ninth entry in the "Youth H" series, presenting films of various genres from exciting filmmakers that deal with the common themes of "youth" and "sex". Writer and director Araki Kenji creates a fairytale-like depiction of a relationship between a mysterious teddy bear and an innocent girl.
One day, high schooler Riru (Ishihara Ai) meets a bear in a forest. It claims to be an alien with plans for world domination, and advises Riru to flee. She tells people of the bear's plot once she returns to civilization, but is confounded by their reluctance to believe her.