The first-ever documentary focusing on a J-League soccer club. It closely follows seven days leading up to the season opener for Urawa Red Diamonds, going behind the scenes to discover what ran through the minds of players, staff, and supporters as they prepared for the match.
Only a week is left until the first home game of the 2014 season. Players throw themselves into training, each with their own approach. Supporters await the opening fixture with a mix of anticipation and trepidation. The camera captures both players and supporters in the tense lead-up to the match.