A live-action adaptation of Inoue Santa's manga "TOKYO TRIBE 2" by Himizu director Sono Sion. It tells the story of a fierce turf war between youth gangs, in the form of a rap musical.
Tokyo, in the near future. Youths who belong to various "tribes" are constantly engaged in violent conflict. One day, a feud erupts between Bukuro Wu-Ronz leader Mera (Suzuki Ryohei) and Kai (YOUNG DAIS) of the Musashino Saru.