Short drama about a boy in a single-mother household who engages with an angel. Maeno Yusuke, who has done film trailers and documentaries, works with a script by illustrated book author Kimura Rei. This feature film debut delivers a heartfelt rendition of a fantastic tale.
Roi (Oshima Roi), an elementary school boy without a father at home, worries constantly about his mother, who works day and night. One day, a friend tells Roi that a bizarre angel (Okamoto Shogo) lives in the park, and he believes the story, but….