First installation in the coming-of-age drama about kabaddi, the team sport from India. A high school student who has left his basketball team stages a comeback after learning kabaddi. Concept and direction by former stuntman Ohara Go.
A violent action flick with a girl in black gothic lolita costume on a revenge rampage, after her mother is killed by an unknown assailant. Directed by Geisha VS Ninjas' Ohara Go. VFX by Kazuno Tsuyoshi, special make-up effects by Nishimura Yoshihiro...