Chick flick based on two music videos for the popular singer Oomori Seiko. Colorful visuals sensitively portray the emotional turmoil experienced by two adolescent girls. Directed by Matsui Daigo, who created the original music videos.
Struggling 17-year-old model Shiori (Hashimoto Ai) is preoccupied with keeping her blog up to date and becoming a star. Her boyfriend Kohei (Inaba Tomo) is getting fed up with her. One day, she makes an overture to 13-year-old Ayumi (Aonami Jun), who regularly attends Shiori's photo shoots and has talked about how much she admires Shiori.