Mystery dealing with bone-marrow transplants that casts a compassionate gaze on people who have made missteps in life. Produced by Hashiguchi Kazunari, whose honors include the Grand Prix at the 29th Montreal World Film Festival 2006 for A Long Walk, with direction and screenplay by the cutting-edge Honekawa Ko.
An old cafe nestled deep in the mountains. Three eccentric regulars enjoy hanging out at the cafe with the cheerful and dynamic proprietress Mariko (Seki Megumi). But, there's a scary rumor that the cafe's customers keep disappearing….