A coming-of-age film about the struggles of high school students competing in a cooking contest, from Flavor of Happiness director Mihara Mitsuhiro. Produced with the support of "Cinema Project," a program operated by Habikino City, Fujiidera City, and Taishi Town in the Minami-Kawachi region of Osaka Prefecture.
Vineyards dominate the landscape in Minami-Kawachi, a city in the southeast of Osaka Prefecture. Daisuke (Koseki Yuta), an aspiring baseballer whose school team has failed to qualify for the national championship, enters a cooking contest designed to help invigorate the local community. His true objective is Miki (Kuroshima Yuina), who attends a nearby girl's school, but he gradually learns the enjoyment of cooking.