Horror film based on popular author Yamada Yusuke's novel by the same title with an original script penned by director Sono Sion. The film changes the setting to depict a game of tag with high school girls now as the objects of pursuit. Triendl Reina and Shinoda Mariko give impassioned performances of heroines trying to escape.
High school student Mitsuko (Triiendl) is chased by an unidentified assailant for unfathomable reasons, and ends up in a school classroom. Then, Keiko (Shinoda) is forced to wear a wedding dress by a strange woman and flees from an unnamed assailant.