Short animation screened together with Pokémon the Movie: Hoopa and the Clash of Ages. Lots of Pokémon gather in the woods and sing a chorus together. Features direction so the audience can sing along with the short film.
The Pokémon have been looking forward to the "Kinomibiraki" event day. Pikachu (voice: Otani Ikue), Meowth (voice: Inuyama Inuko), Dedenne (voice: Sato Megumi) and friends make a big decision to sing on stage. However, their rehearsals are plagued by unexpected events.