This film rallies together over 100 local heroes and villains from throughout Japan, from Hokkaido to Okinawa. Directed by Kamikura Eiji of Houjin Yatsurugi. Produced as a fundraiser for polio vaccinations.
It's the day of an event that brings together heroes from throughout Japan. Children rushing to the venue enter an off-limits area and release the Devil of Purgatory that is plotting to destroy the world. Japan's heroes unite to save the world from danger.