Episode in the omnibus horror film Ankokuno Utage comprised of six shorts about fragments from nightmares. Director Kamei Toru has won numerous overseas film festival awards for Double Suicide Elegy and depicts the horror of time passing without any meaning to existence.
Akari (Akari) has been confined in a decrepit room. She holds a doll in one hand. She has no idea who has confined her or for what purpose, and she gradually loses her sanity as the only thing that changes is the passage of time.