Coming-of-age ensemble drama that is the film directorial debut for theater group Kegawazoku head Emoto Junko, based on her semi-autobiographical novel "Kokan," which means "groin." Humorously depicts the successes and frustrations of two women who meet and part ways. Co-stars Saori of 100 Yen Love and Nakamura Arisa of Zombie Ass Toilet of the Dead.
Womanizing female director Shigenobu Naoko (Saori) meets beautiful actress Okataka Haru (Nakamura) and creates a theater group called Mofukyo (meaning "Blanket-ism"). They throw themselves into making the theater group a success amidst a whirlpool of hope and envy.