Unprecedented Japanese zombie action movie from international genius Iguchi Noboru! Packed with scenes that will keep you on the edge of your seat, delivering thrills to the max! A group of five friends go camping, including high school student Megumi (Nakamura Arisa). A creepy man making strange noises appears in the mountains, and the scared campers make a run for it to a nearby village, only to find parasite-infested "crap corpse" zombies that reek of sh*t! Can they make it home alive in the face of this relentless onslaught of "zombie" assailants?