Iguchi Noboru of The Machine Girl (Kataude Machine Girl), special effects artist Nishimura Yoshihiro and action star Sakaguchi Taku teamed up to direct this sci-fi action violence film. It attracted interest even before the screening and opened in 7 countries around the world. Rin (Sugimoto Yumi) is a bullied female high school student who was worried about the pain in her right arm. On her 16th birthday, she realizes she is a mutant as her right arm is changed into a blade, and she is attacked by special forces from the government, but she is saved by a mysterious person to have her face covered with an iron mask.