A violent action movie produced by Japanese label Sushi Typhoon, which was set up to make films for genre audiences in the United States and elsewhere, and features a roster of directors with established international fanbases. Its co-directors are action actor Sakaguchi Taku and director Yamaguchi Yudai, who also enjoys a cult following overseas. Shozo (Sakaguchi) is the only son of the head of the Iwaki-gumi, a yakuza gang that controls western Japan. When his father is murdered, he grafts a Gatling gun onto one of his arms and a rocket launcher onto one leg, then takes on the killers in a quest to gain vengeance.