One of the comical short films by seven directors all with strong personalities depicting the nature of "hijoshi (women who have given up on their womanhood)." This work depicts the heroine who is proud of her muscles going wild at a free food sample event, spiced up with kickass action scenes. The silly yet powerful storyline is typical of the work of director Yamaguchi Yudai known for his film adaptation of gag comedy comic books including CROMARTIE HIGH SCHOOL (Sakigake!! Cromartie Koko THE MOVIE). Mitchan (Yamasaki Mami), who never misses a day of training, goes to a free yakisoba noodle sample event. She engages in a heated battle with Taku (Sakaguchi Tak), the yakisoba noodle store employee, who notices her getting back in line for more than one sample.