A feature-length version of a series of short comedy films streamed online starring costumed characters. Surreal-looking deities for whom humans are a delicacy engage in slapstick antics. Co-directed by Iguchi Noboru (KARATE-ROBO ZABORGAR) and Nishimura Yoshihiro (HELLDRIVER).
Mountain god Yamagami-kun (voice: Iguchi Noboru) loves eating humans. He and his friends Kinoshita-chan the forest god (voice: Mizui Maki) and Kawakami-kun the river god (voice: Fukuda Yasuhiko) do their best to get their hands on their favorite food, but always end up failing.