Action film about once-famous ninja who puts his life on the line in a fight over treasure. Saitoh Takumi plays the lead with direction by Nishimura Yoshihiro, the extraordinary special effects artist. Screened at the Brussels International Fantastic Film Festival 2015.
Torakage (Saitoh) was once known as the top ninja. He now lives in peace, but gets dragged into a battle for treasure that ends up with his family held hostage. Torakage returns to his fighting ways to protect his family, but skilled swordsmen get in the way.