A zombie movie produced by Japanese label Sushi Typhoon, which was set up to make films for genre audiences in the United States and elsewhere. Director Nishimura Yoshihiro, known for works such as TOKYO GORE POLICE, has a cult overseas fanbase and is also a highly regarded special effects designer. In the year 2XXX, an incident in Japan leads to a succession of zombie outbreaks among the populace. A young woman named Kika (Hara Yumiko) loses her father when he is killed by her mother, who is connected to the outbreaks, and also has her heart taken from her. She survives after receiving an artificial heart, and vows to take revenge against her mother.