With music as its theme, this ensemble film depicts the everyday life of young people living in a metropolis. At the helm is Nakamura Yutaro, who directed King of Fools and ANKOMAN.
Yat (Yoshimura Kaito), a musician, is taking in the audience's cheers in a Shibuya live music club. Takuma (Asaka Kodai), a photographer, has his camera trained on Yat. Yumika (Kishii Yukino) is Takuma's former girlfriend. The three have maintained a friendship since high school, but carry complicated feelings toward one another.