A documentary following second generation "Zainichi" Korean resident living in Japan, Ewha Bae, who is active as a dance performer in the heart of Kyoto. Directed by Minato Kenjiro of ARAKI-Sakae no Uta ga Kikoeru, the film draws in on Bae who followed in the footsteps of her late father who came to Japan from Korea, and despite being subjected to discrimination, lives with a positive attitude.
Ewha Bae lives a hectic daily existence as both the manager of "Rikaen", a Korean restaurant in Kyoto, and as a dance performer. She is also engaged in civil rights education at middle schools and accompanies her husband for his dialysis treatments. One day, Bae leaves on a trip to Miyazaki Prefecture.