Directed by Okuda Eiji of A Long Walk (Nagai Sanpo), which received triple awards at the Montreal World Film Festival in 2006. Starring Sasaki Takao, who started his career as a fashion model for Tokyo, Paris and Milan collections, and Ando Sakura, the second daughter of Okuda Eiji.
A high school student Mariko (Ando Sakura) is working hard at singing lessons in the choir as she aspires to become an opera singer. One morning on the way to school, Mariko is being harassed by some men, when she is rescued by Sonmun (Sasaki Takao), their leader. When she sees him on her way home later that day by chance, Mariko asks him by way of making things up to her to become her body guard on her journeys home. The two start to get to know each other, but Sonmun is reluctant to disclose his identity, and does not even tell her his name. Mariko visits him at home one day and finds out he is a Korean resident in Japan. As Mariko herself shares the same root, the distance between the two rapidly closes. Sonmun, however, is trapped in the world of Yakuza, and is ordered to kill Mariko's father. On the day of the choir festival, Mariko's father is stabbed by Sonmun, but her feelings for Sonmun strengthen nonetheless.