This is a animated psychological thriller movie. The original novel was written by Yoshikazu Takeuchi. The original proposal of characters was made by Hisashi Eguchi; a manga artist. Mima, who left a girl-pop group and began a career as a new actress, is significantly embarrassed by jobs as a sexy bikini model and an actress in TV drama coming to her against her will. At the same time, murders happen one after another around her, and then.... This is Satoshi Kon's first directed movie.