Feature film anime based on the comic "Fairy Tale." Presents an original story based on the 200-page storyboard penned by comic author Mashima Hiro himself.
The magical staff Dragon Cry enshrined in the Kingdom of Fiore gets stolen by traitor Zash (voice: Saito Jiro) and ends up in the Kingdom of Stella. Natsu (voice: Kakihara Tetsuya) and his pals from the wizard's guild Fairy Tail are enlisted to recapture the Dragon Cry, and they infiltrate the Kingdom of Stella in pursuit of Zash.