A drama adapting to film children's book author, Wakiya Midori's "Kibo no Switch ha, Kusu" by internationally engaged filmmaker Jacky Woo.
Miyuki (Suzuki Sarina) devotes herself to caring for her daughter Nozomi () who has cerebral palsy. Without receiving aid from her mother Yoshiko (Akaza Miyoko) whom she hasn't met in many years, Miyuki has developed "masked depression" as she suffers from insomnia and eating disorders. Hoping to gain back her own way of life, she aims to carry through with her one-time dream of becoming a children's literature author by beginning to write a novel.