Born in 1997, Yamanaka Yoko's debut film was achieved through her own efforts at the end of her teen years. Assembling the cast and staff through social media, the witty story of a complicated girl's romantic escapade created a stir. Invited to the 68th Berlin International Film Festival, the film has also played at festivals all over the world.
Amiko (Sunohara Aira), who lives by the belief "people die regardless", has an intoxicating chance encounter with the soccer club's Aomi (Oshita Hiroto). Amiko firmly believes she shares a common destiny with Aomi, a nihilist like herself, which will transcend romantic love.