The first feature-length film by 22-year-old promising new director, Okuyama Hiroshi, who also wrote, shot, and edited the film. It screened at the 66th San Sebastian International Film Festival where it won the New Directors Award.
Yura (Sato Yura) transfers to a rural elementary school from Tokyo in order to live with his grandmother. Though hesitant about the daily worship practices, he gradually adjusts. One day while praying, a tiny Jesus appears to him. He prays for friends at the school and immediately Kazuma (Okuma Riki) becomes his friend.