Enomoto Sakura, who appeared in The Good-for-Nothings and The Manga Master, stars in this film adapted from his own original story which also marks his feature-length directorial debut. Playwright and theatre director Murakami Hideki wrote the screenplay.
Naoya (Nagayama Hiromi) has taken over the family business by himself. Then his younger brother Toru (Enomoto) returns home with a small child after 10 years. Having lost their parents when they were very young, the two were brought up with completely opposite personalities. They constantly quarrel despite not having seen one another in 10 years, but the brother's encounter with the child gradually begins to soften the friction between them.