This is a spin-off of "Fate/kaleid liner Prisma Illya" starring Illyasviel von Einzbern also known as Illya, the character who has appeared in Type-Moon's game novel 'Fate/stay night'. The original story unfolds under the supervision of the manga's author Hiroyama Hiroshi. Illya (voice: Kadowaki Mai), Miyu Edelfelt (voice: Nazuka Kaori) and other characters in the series all make appearances as slapstick comedy ensues.