A documentary film about people who believe in the existence of UFOs directed by Kojitani Hideki who has compiled interviews with a variety of people who have experienced UFO encounters.
Kojitani is inspired by a video on YouTube of an alien corpse on the surface of the moon. He inquires with researchers as to its authenticity, but many opinions say it is fake. Meanwhile one day, Shoji Tetsuo, "the man who can summon UFOs", arrives and together they attempt to photograph a UFO. However, Kojitani is unable to film one. Months later Kojitani tries once again to photograph a UFO, but the indispensable Shoji goes missing.