Homeless people in the Kansai region hold demonstrations with supporters after the government forcibly removes them from the parks of Osaka in 2006. In this video essay, German filmmaker Anke Haarmann draws on statements made by Fukuzawa Yukichi and Maruyama Masao, speculating on conceptions of "the park", "public","conflict","social order", and "freedom" in Japan. By attempting to define the "homeless" living under blue plastic sheets in public spaces, the film questions the government's actions in its own unique way. The playful visuals are innovative.