Film adaptation of the same-named manga with total sales exceeding 6 million copies and a TV anime series adaptation. Dadadada Seventeen director Matsumoto Hana depicts the lives of high school students bonded by certain secrets.
Miyamura (Suzuka Oji) is quiet and keeps to himself, and honors student Kyoko (Kubota Sazu) is cheerful and popular. They are polar opposites but both have a secret persona that no one knows about. They get to know each other after randomly discovering each other's secret side.