Quirky special effects flick about the aftermath of a gigantic monster's death. Brings together leading special effects creators including director/screenwriter Miki Satoshi, whose unique works include {Adrift in Tokyo} and {It's Me, It's Me}, and 'Kamen Rider' series veteran Butsuda Hiroshi.
The most terrifying monster ever suddenly dies. The neglected carcass leaks gas that throws the nation into crisis and Taito Arata (Yamada Ryosuke) from the Prime Minister's special forces unit is ordered to dispose of the dead monster.