The first live-action fantasy based on the comic of the same title by the creative group CLAMP. Director Ninagawa Mika (Diner) has recreated the artistic world of the original work.
Watanuki Kimihiro (Kamiki Ryunosuke), a high school student who can see supernatural beings that haunt the dark corners of people's minds, wishes to give up his ability and lead a normal life. One day, he meets Yuko (Shibasaki Kou), a beautiful woman who runs the mysterious "Wish" shop, who tells him to give her "the most valued thing" in exchange for the fulfillment of his wish.