A feature film debut from the directorial group "Gogatsu" consisting of Sato Masahiko, who worked on NHK's educational program "PythagoraSwitch," Seki Yutaro, who has directed dramas for NHK, and Hirase Kentaro, who participated in the screenplay for A Hundred Flowers.
Miyamatsu (Kagawa Teruyuki), who works as a ropeway operator, is also a film extra specializing in playing nameless characters. In fact, he has lost his memory, and continues to play a "life where he is not the main character," for which he is given only a few pages every day. One day, a man named Tani (Onomi Toshinori) comes to visit him.