Suspense thriller that marks the first film in a decade from the brilliant Ishibashi Yoshimasa, whose idiosyncratic films include Oh! Mikey and Milocrorze.
Kayashima (Takenouchi Yutaka) returns to his family home to sell the mountain bequeathed by his deceased father, and Uwajima (Yamada Takayuki) is the buyer. They conclude the contract and are driving along a mountain road when they black out in an accident. They awaken to find themselves tied up and confined by six gorgeous but strange women who live deep in the woods.