Sequel to Assassination Classroom, the 2015 live-action adaptation of Matsui Yusei's popular comic. Depicts the relationship between a mysterious yellow octopus-shaped creature named Koro-Sensei, whose name is a pun meaning "unkillable teacher," and his students who are tasked with assassinating him. New cast members include Ninomiya Kazunari, Kiritani Mirei and Narimiya Hiroki.
With just six months left until high school graduation, class 3-E student Kayano Kaede (Yamamoto Maika) reveals that she's actually an assassin with tentacles. Then, some students split off when they are visibly moved by Koro-Sensei's (voice: Ninomiya) revelations about his shockingly tragic past.