This is the first feature film in eight years from director Shoji Hiroshi, who gained attention for his independent film Ken and Kazu. A film noir that depicts Japan's realistic underworld, but with a sense of statelessness throughout.
One day, Tatsumi (Endô Yûya), a loner working in the underworld, comes across the murder scene of his ex-girlfriend Kyoko (Kameda Nanami). Tatsumi barely escapes with his life, taking Kyoko's younger sister Aoi (Morita Kokoro) with him. Meanwhile, Aoi, who vows revenge, pursues the murderer of Kyoko. While they are at odds with each other, Tatsumi cooperates with Aoi, and a certain feeling begins to develop between them.