A film adaptation of Takagi Yuna's comic of the same title by director Matsui Daigo, known for such works as Just Remembering, took more than 10 years in the planning stages. A love story that depicts the feeling of "love" in a straightforward manner.
Rino (Mikami Ai) met Jun (Sato Kanta), 'the man of her dreams' when she was a child but has never been able to forget him. In junior high school she finally reunites with him. She continues to tell Jun, a junior track and field athlete, that she loves him, and they finally find a way to be together, but at that moment Jun disappears...