A unique splatter love story that won the Grand Prix at the Yubari International Fantastic Film Festival in 2021. This is the first feature film by director Tanaka Daiki, who attracted attention with his short film Filament, which he made as his graduation project for the film directing course at the Nihon University College of Art.
Mai (Naraha Momona), who was abused by her parents as a child, is unable to come to terms with her past memories. One day, she encounters a murderer (Yoshimura Sojiro) who repeatedly commits murders while dressed as an anime character.