Setsuko plays the role of overzealous matchmaker for her elder sister, but what about when it comes to her own budding romance? Featuring a screenplay by SAITO Ryosuke and OZU Yasujiro, Tanaka's sophomore film about three sisters' love lives skillfully blends humor with the atmospheric environs of the ancient capital of Nara, while also making strategic use of the various apertures and open space afforded by the design of traditional Japanese houses. Tanaka herself plays Yoneya, a maid who, in a playful reversal of roles, finds herself being coached on how to act after being tasked with impersonating Setsuko's sister. The film was selected for the Cannes Classics Section at the 2021 Cannes Film Festival.